19052019 valla benim kızım da 8 aylık olana kadar salladım, sonra bir gün tamam dedim kendi kendime yeter bu kadar, aldım yatağa yüzüstü yatırdım sırtını pışpışladım 1 hafta ağladı döndü durdu sabrettim en son uykuya yenilip uyuyordu hep, 1 hafta pes etmedim ağlasa dahi, 2.hafta alıştı şuan 10 aylık ve uyuyacağı zaman kendi kendine yüzüstü yatıyor bende pışpışlıyorum hemen uyuyor. Uyku eğitimi saçmalığına para dökmeye hiç ama hiç gerek yok, eğitimci siz kendinizsiniz siz pes etmedikten sonra herşey kolaylıkla oluyor, sadece biraz sabır 🎀