ymn öncelikle uyku saatini tam bekledim benim bebeğim 3 saatte bir uyumak ister çok nadir geçtiği, yatırmadan bi yarım saat önce emzirdim/mama verdim, altı da temiz. Beşiğine yatırdım yana hafif çevirip ninni açtım, müzik ne kısık ne yüksek olsun sakin sakin çalsın, ritmik hareketlerle poposuna yavaş yavaş pat pat yaptım, emzik kullanıyosanız o da yardımcı oluyor epey, dönmeye çalıştı huysuzlandı konuşarak ve okşayarak sakinleştirmeye çalıştım, ama eğer ağlarsa huzursuz olursa mutlaka kucağa alıp yatıştırdım ve kısık ses tonuyla uyku ile ilgili konuştum sakinleşince yatağına koydum tekrar devam ettim. İlk sefer 17 dakika sürdü dalması, günden güne düştü bu süre. Tek önerim sakin ve sabırlı olun ve ona bunu hissettirin, ağlarsa üzerine gitmeyin mutlaka sakinleştirin size güvensin onu üzerek yapmayın yani. Ben kesin sınırlar çizmedim hiç bazen 5 dk salladım 5 dk pış pış yaptım en nihayetinde o üzülmeden yıpranmadan uyku yöntemi değişti şükür.