seyhannhri Tugba06 maalesef oyle biz genel saglık sıgortası yapttırdık bebegıme ıkı yıldır. Asılar ve tum tahlılelerı doktoru hepsını karsılıyor.ilk yıl marfreden ucbıne yaptırdık ıkıncı yılı gropoma dan.. Odedıgımız tutarı gecıyor isterseniz bi dusunun derım
Tugce- seyhannhri anne ile birlikte yapıyorlarmış bebeğe ( yada baba ile ) sizin nasıl o kadar uygun oldu acaba
Tugba06 Sulee_ rotatix. Soracağım zaten ilk fırsatta bir kac eczaneye daha.. Fırsatçılık yapılıyorsa şikayet edecegim
Mumsyyy Tugba06 başka bir eczaneye daha sorun, ben bazen özellikle başka eczanelere de soruyorum farklı fiyat söyleyenler oluyor
ezgezg Tugba06 Buna katılıyorum hatta D vitamini bile bebek beyini gelişimi için bu kadar önemliyken aile hekimlikleri tarafından ücretsiz verilmeli. Dediğiniz gibi hadi biz alabiliyoruz ya alamayanlar?
FHKK ezgezg D vitamini zaten sağlık ocağı veriyor, ama kabız yapıyor (bize yapmıştı) özel olarak başka marka aldık eczaneden.
Sulee_ Tugba06 evet bencede banada fırsatçılık gibi geldi yada farklı oluyor şehirden şehire anlayamadım
Tugba06 honeysmom keske saka olsa 🤷♀️gercekten bu zamanda cocuk büyütmek ekstra zor artık.. Allah yardımcımız olsun
Ecz_busra21 Tugba06 merhaba , eczacıyım ben. Rotarıx 495 TL. 600 olan yok , markası ne acaba ? Bi araştıralım
Ecz_busra21 Yigitsvlm değişmez fiyat . Hiç bir eczane ilaç fiyatının dışına çıkamaz. Alanen varsa öyle bir şey iletişime geçin
Tugba06 Ecz_busra21 zaten diğer eczanelere de soracağım.. Ona gore gerekeni yaparız. Tesekkur ederim 😊
Uygarben Ecz_busra21 merhaba. Ben de sub simplexi bir ay önce bir eczaneden 111₺ye almıştım bu ay başka eczaneden 150₺ye aldım. Zam gelmiştir diye sustum, sizce bu da mı fazla alınmış bir ücret