Tugba06 bugün yaptırdım bende memorial hastanesinde 495tl tek dozu maalesef durumu olmayan her anneye allah yardımcı olsun yaptırmakta fayda olan bir aşı devlet tarafından neden karşılanmaz buda ayrı bir konu. Yeğenime bu aşıyı yaptırdıktan bir kaç ay sonra kanlı ishal oldu ve aşı sayesinde cok ciddi duruma gelmeden atlattı antibiyotikler ile doktor iyiki yaptırdınız demişti:(