Onumuzdeki hafta bebeğime rota asısı yaptıracagız. eczaneye sorduk 600 TL dedi.. Bi aşı bu kadar pahalı olmamalı ya bu nedir😡Hadi durumumuz var biz alacagız ama ya durumu olmayan ne yapsın.. Nereye gidecek bu durum bu pahalılık.. Allah yardımcımız olsun 😩