[bilinmeyen] bilmişlik değil bu ben ilk kızıma bilinçsizlik edip erkenden inek sütü verdim böbreklerinde sıkıntı çıktı kansızlık çıktı o kadar vicdan azabı çektim ki. bisküvi vs. şeker deposu sorana doğrusunu söyleyeceğiz ki bu forumların bir anlamı olsun. bir çocukta bir şey çıkmaması dğerinde çıkmayacağı anlamına gelmez riskleri, zararlı-zararsızı bilmek lazım. anne sütü mama yok diye bisküvi verip sağlıklı çocuk büyütemeyiz. sigara içen herkes hasta olmuyor diye sigara zararsız diyebilir misiniz?