Karam
ben formul mamaya karsı kotu bırsey soylemedım. Attıgım lınkı okuduktan ve de arastırmaları okuduktan sonra un ve türevlerini kullanmamaya basladım keza 5-6 kere yapmıstım.
verılecek o kadar cok sey var kı. Didik didik ediyorum ınterneti tarif buluyorum yapıyorum.
Sadece sebze - meyve - yumurta - yogurt - kefir veriyorum. Oluyor yani.