Goktugmom_ OncedenGurme ben ebebektem almıştım zamanında 30 liraya kızlarım severek kullanırlar çokta saglam😍🥰
Limonlusu OncedenGurme valla bizimki atın üstüne çıkıp denge kurmaya çalışıyordu 18 aylıkken 😊 birde sallanan kısımları çıkarılıp tekerleklerle sürme şeklinde de kullanılıyor 😊
FHKK OncedenGurme O zamanlar annem oğluma almıştı civil’den çok severek kullandı 1 2 ay öncede kırıldı attık.. Kardeşimiz olacak ona da alırız diye düşünüyorum çok kullanışlı çünkü
serebro OncedenGurme pilsan sevimli ilk arabam kullanıyoruz 1 yas hediyesi olarak gelmişti gayet memnunuz
Bitikmomi OncedenGurme geç kalmışsınız e bebeğin bi beyaz olanı var küçük bir yeşil olanı var o biraz daha büyük biz 5 aylıkken küçük olanı aldık severek bindi şimdi 2 yaşında büyüğüde aldık 😆
Woody OncedenGurme sallanan kismini cikarip ilk arabam gibi surerek geziyor genelde Sallanmak kizima da güvenli gelmedi 😀😀