biryazmasali OncedenGurme bence tam zamanı bende okadarlıkken pilsanın arabasını almıştım bimden çok sevdi sonrasında onun üstne çıkmaya çalışınca rafa kaldırık
Bebegimm1 OncedenGurme 11aylikken falandi aldigimda suan 14 aylk benm bebegim gezmiyor da arabayi gezdiriyor 🤣 sizinkide buyumus bence baska alternatif bir şey alin cok buyuk degil cnku kucuk biraz 😁
bikerem OncedenGurme 17 aylik olmak uzere ama artik oynamıyor,ya biz erken aldik ya siz gec kaldiniz🤔 belki de bazi cocuk seviyordur daha ileri aylarda
Lilasever1 OncedenGurme biz 9 aylığız o gün ebebekten aldım dün geldi tam olarak ne olduğunu anlamadı ama bence güzel :) 2 gün önce indirimdeydi hayta
OncedenGurme Lilasever1 kaçırdım indirimi yaa sağlık olsun. Benimki de anlamaya çalışıyor. Geri geri gidiyor 😂
Zeynepbahar91 OncedenGurme ya benim kızımda 16 buçuk aylık. Minyondur. Geçen gördük denedik ama küçük geldi ya.
birprensannesi0208 OncedenGurme 1 yaşında Annem almışdı sevmemişdi oğlum yaz geldiğinde 2 yaşında olacak kullanır herhalde ozamn
limonlukarpuzzz OncedenGurme biraz geç kalmissiniz sanki :) 9 aylikken kullanmaya başladik şuan 2 yasinda uzun zamandir kucuk geliyor.. Scoterr suruyoruz yaklaşik 3 aydir.. Denge bisikletide kullanabilir..
OncedenGurme limonlukarpuzzz hiç görmemiştim, bilmiyordum ki 🤷🏻♀️ Bilsem 1 yaşken alırdım. Tam da yaz aylarıydı bahçede dolanırdı. Yaza da scooter alırım dedim, idare etsin şimdilik 😊
Bugram_5 Teyzeleri post açtık ama kimse gelmiyor postunuz da LİNAYA da yer varmı elinizden ne kadar gelirse desteklerinizi bekliyoruz 🙏 https://www.facebook.com/profile.php?id=100068526909734