OncedenGurme Woody yorumlarda millet 7 yaşında çocuğum çok seviyor filan demiş 🥲 yaza kadar binsin yazın da park scooter yaparız 😊
Deletedmom8453 OncedenGurme Benim de aldığım en pahalı oyuncak bu bizimde her şey görümcelerimden gelme :)
OncedenGurme Deletedmom8453 aldığım en pahalı oyuncağı düşünüyorum da yok resmen 🥲 yaşasın görümcelerin oyuncakları 😂
Woody Deletedmom8453 kullanıyor kullanmasina da bacakları falan cok bukuluyor. Ben ortadan kaldirdim artik. Sallanan ata geçiş yapti😀
Deletedmom8453 Woody Yok benim aldığım bayağı yüksek sallanan attan bile 😂 Şansa büyük kırmızı bir araba gelmişti o zaman
OncedenGurme Almondeyed görümcemin kızının kontrollü bisikleti var, onu kullanacağız biz. Şimdi evin içi için istiyorum 😊
Deletedmom_41 OncedenGurme fisher price bizimki cok memnunuz 7 ayda bizim cabamizla 11 ay civarida kendisi kullanmaya basladi
Limonlusu OncedenGurme ilk adım arabam için geç kalmışsınız. Sallanan at veya 3 tekerlekli bisiklet alabilirsiniz 😊
Burcu011 2 gün önce indirim vardı arkadaşımın kızına hediye olarak aldım ebebekten kızımda hala kullanıyor çok seviyor 65 liraydı sanırım aldığım
Woody OncedenGurme sallanan kismini cikarip ilk arabam gibi surerek geziyor genelde Sallanmak kizima da güvenli gelmedi 😀😀