Megaa Saafie Tek katta okeyiz ama yandan katlama çizgisi varya çok geride görselde yüzü açılmış ne güzel ben orayı beceremiyorum sanırım
Megaa Saafie Sence ideal yer neresi nerde durmalı😄. Offf çok salak sorular sormaya başladım ama vallahi çok üzülüyorum artık
Saafie Deletedmom636262 Evet o yüzden kullanıcı adımı böyle yaptım 😂 konuşmuşlugmz var da şimdi hatırlamazsn bni
Saafie Deletedmom636262 Eski profil fotomu koymaya çalıştım ama eskisi gibi büyük olmadı belki hatırlarsın diye 😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Megaa kapalı bir resminizi atarmisiniz neden yakistiramiyorsunuz bir de biz bakalım
Deletedmom636262 Megaa Zamanla oturuyor belki ilk zaman kaymış gibi hissedersiniz ama bone çok önde olmasın saçıda açmasın tabiki iğne çok kullanmam ben rahat şallarda bu modeli kolay yapabilirsin