NazliHilal asell03 ben de saçımı kısa kestirmek istiyorum ama başörtüsünü yaparken nasıl olur bilemiyorum tülbent falan da sarmadım hiç daha önce içi süngerli boneler varmış ondan alıp denesem mi
asell03 NazliHilal ben ilk erkek gib kestirmiştim mecburiyetten bonenin içine tülbent koyuyordum halam öyle yapıyordu ondan sonrada saçım uzadıkça tülbent sardım topuzuma
NazliHilal Deletedmom636262 yaa sevindim, ben de alıp deneyeyim. Sizin özellikle tavsiye ettiğiniz bir yer var mı ipekistanbul diye bir sayfa gördüm ordan almayı düşünüyorum
Deletedmom636262 NazliHilal Ben bi mağazadan almıştım inanın bilmiyorum 🤷♀️ ama kullandım çok memnun kaldım topuz bone de kullanabilirsiniz eşarpcılarda var