25 gün sonra 1 yaşında olacak kızım. Sanki kendim açmışım postu gibi hissettim aynı durum söz konusu bizde de. Emzik damakli damaksiz herkesin tutar dedikleri avent her türlüsünü denedim ögürdü kabul etmedi hiçbirini. Hal böyle olunca meme bağımlısı oldu kızım başka türlü uyumuyor nasıl gece keseceğim bilmiyorum. Önceden emer geri uyurdu son günlerde yatağına koyduğumda geri oturmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım birde geri uyutmaya uğraşıyorum şu yazımı okuyan lütfen dua edip iyi temennilerde bulunsun gurbette bir başıma hastayım şuan ve dinlenmek için kızımın uykularının düzene girmesi lazım…