Isteboylebisey yarın yaşını dolduracak. Büyüdükçe geceleri daha çok meme için kalkar oldu. Gecede 8-10kez emer uyur eğer emzirmezsem çığlık kıyamet. Ben artık gece yatağa geçince bebeğimi eşimle aramıza alıyorum yattığım yerden emziriyorum, yoksa kaldır yatır kaldır yatır hiç uyuyamıyorum