Isteboylebisey Kızlar oğlum 1 yaşını doldurdu 3 gün önce. Gece beslenmesi olmadan da 12 saat uyuyabilirmis artık ama benim bebe aşırı uyanıyor gece emmek için. Ne yapmam lazım aralıksız uyuması için. Meme vermeyince çok bağırıyor hiç susmuyor uykusunda bile
Makbussmete Isteboylebisey 17 aylık oldu hala aynı emzirmeyi kesmeden düzelmeyecek sanırım gece azalttım ama yine sürekli uyanıyor bir çok doktora götürdüm Her yolu denedim çözüm bulamadım bulursanız bana da haber verin 🤦♀️
Ceyli Isteboylebisey Selamlar ben gece emzirmeyi 1 yaşına girince kestim zor oldu ama başardık her uyandığında emzik verdim meme piş piş yapıyor uyuyor dedim 1 hafta da alıştı tabi her çocuk farklı
Isteboylebisey ruveydatokgoz uyku eğitimi veremez miyim gece için 🙄 bebemden korkuyorum ben ya çok bağırıyor agliyo emmeyince her uyandığında emziriyorum ama boş boş uyaniyo eziyet resmen memeye gelesiye uyur yerine koyarım uyanır bazen. Artık yorucu oluyo
Cankuzuannesi Isteboylebisey benim bir gece canıma tak etti ve sarıldım öptüm ağladı ama vermedim şimdi gece benim belirlediğim saatlerde veriyorum 00.00 ve 04.00 da (benimki 7 aylık) onun dışında emzirmiyorum uyanma durumu azaldı illa emzirmeyi kesmenize gerek yok kesmeniz gereken meme uyku bağı. Ben çok şükür uyumaya başladım darısı size şefkatlice ağlasa da kararlılığınızı sürdürün onu olduğu gibi bırakmak değil bu. Bir de ben eşimden destek aldım ondan meme beklentisi olmadığı için çok sakinleşiyordu onun kucağında bendeyken bana kafa atıyordu açayım diye ama çok şükür aştık. Geçen gece kusmasın dedim biraz kucağımda tutayım hemen yatağına bırakmayım dedim çocuk resmen yatağa bırak beni dedi çünkü yatakta uyumaya alıştı kucakta tutamadım 🤣 darısı sizin başınıza 🙏🏻
Isteboylebisey Ahsenimveben evet çok az emer hemen dalar zaten ama yerine koyunca uyanır bazen de uyanmaz o değişiyor da çok aç olduğu olmuyo. Neredeyse saat başı yarım saate bir uyaniyo
Ahsenimveben Isteboylebisey o zaman kesinlikle gece beslenme kes canim bak rahat eder bebegin uyku kalitesi artar sende rahatlarsın hemde
Paradiseeeee Meribo olgumu 9.5 aylık aylardır bizde böyleyiz saat başı bazen 10 dakkada bi uyanır Allah yardımcımız olsun
Alperenannesi Pışpışlayın su verin oyalayın çizgi film açın yada ben öyle yaparak bıraktırmıştım gece emmesini
Sekoce Alperenannesi çizgi film mi? Bebekleri ekrandan uzak tutun diye bas bas bagiriyorlar. Gündüz izlettiginiz yetmiyor bi de gecede mi çizgi film izletiyorsunuz? Lütfen bu önerinizi silin. Çok çok zararlı
GktgBugra Aynı durumdan bende muzdaribim sebepsiz gwce abartmıyorum 6 7 kez kalkıyor emiyor 4 5 dakka sonra uyuyor tekrar çok yoruldum çözüm bulan varsa yada memeyi nasıl bıraktığını anlatırsa sevinirim. 13 aylık bu arada
Isteboylebisey Ceyli emzik kabul etmedi benimkisi midesi bulandı ta minicik bebekken. Piş piş de yapıyorum hatta bazen babası aliyo ama yine beni istiyo. Gece gece insan ağlamasına dayanamıyor sinir basiyo yani
birilerivarr Isteboylebisey böyle bi gece geçirdim tam olarak ben de 😬😬😬 meme bağımlısıyız memeyi almadan asla ama asla susturamazsınız ne yapacağımı bilmiyorum
Ceyli Isteboylebisey haklısınız her bebek farklı tabi bizim ki alıştı kısa sürede ama inanın siz vereceğiniz bildiği için ağlıyor o ağlamalar gün gün azalacak ve alışacaktır
Isteboylebisey birilerivarr aynen ben de öyle. Park beşikte yatiyo bide alt seviyede. Al koy al koy uyku sersemi çok zor oluyo
Tugcesilam Isteboylebisey yani sabah uyanis gunduz uykulari falanda gece uyanmasini etkiliyor onlari hallettikten sonra meme olayina bakarsiniz ama ilk basta sabah kalkis ve gunduz uykulari önemli
Isteboylebisey Tugcesilam gündüz uykuları düzenli. Sabah genelde 9.15 de uyanır ama gece düzgün uyumadığı için bu sabah uyanamadi. Bazen 10 buçuk bile oluyo uyuması. Gün içi de 2 3 uyku yapiyo en son 7 buçukta uyanır en fazla. Bazen bu değişir tabi. Gece sırf emmk için uyaniyo ama o sinir bozucu. Hani bi yokluyo meme orda mi bakıyım der gibi yoksa aç değil uykusu da var
Cankuzuannesi Isteboylebisey öncelikle çocuğunuzu 7-8 gibi uyandırın ki gece de erken yatsın. Gündüz ne kadar geç uyanırsa gece o kadar geç yatar büyüme hormonunun iyi çalışması için bu gerekli öncelikle
Tugcesilam Isteboylebisey yani sabah gec kalkisindan kaynaklaniyor gece cok uyansa bile sabah erken kaldiracaksiniz kiyacaksiniz ben ole düsen olusturdum.icim gidiyordu ama kiyiyordum.onun duzeni icin uykuda bir gida gibi cok onemli
Rabia1111 Benimkide 10 aylik olucak bizde asiri sık kalkıyoruz sanmıyorum duzelıcegını gecelerı sık uyandıgından sütümde yetmıyo hem mama hem emzırmek oyle devam edıyoruz rahatınıda bulamıyor donerkende sureklı uyanıyor
Tugcesilam Rabia1111 düzelir bence sabah erken uyandirin bakin nasil düzeliyor gün icindede zaten 2 uyku yapiyordur en gec aksa 5′de gundüz uykusunu bitirin düzene girecek