Eğer gündüz beslenmesi iyi ise eğer uyku ilke memeyi bağdaştırmış Oluyolar kendi kendine uyumayı öğrenemediği için her uyandığında memede uyumak istiyo kesmek için memede uyutmayı ve her kalktığında meme vermeyi bırakmanız lazım ben 11 de bir emziriyorum birde 5 de onun dışında ağlarsa emzik yada pış pış yapıyorum atak yada dişden dolayı uyanıyo bazen çünki.dediğim gibi aman uyusun diye meme vermeye devam ederseniz sonunu alamazsınız 🤦🏻♀️