Bacım 9 aylık hala öyle. Hatta daha da yapışık 😂 o aylar da öyle yatıyorduk bile hatta. Gece yorulunca eşime veriyordum hirazda onun koynunda yatıyordu. 4. Aya kadar filan öyle uyuduk. Slimg alıp sarabilirsiniz kendinize. Ben almadığına pişman olmustum