Nurcanshn benim oğlum da kundağın içinde çığlık çığlığa deli olurdu… ilk 1 ayımız hep alıştırmakla geçti.. şükür alıştı bizde fön sesi elektrikli süpürge sesi çok işe yarıyordu kucağımda mayıştırıp öyle yapıyordum kundağı uyanıkken yapmayın sonra kafasını alnını ( iki kaş arasına) masaj yapın fön sesiylede iyice mayışınca bir süre duruyordu…