Nurcanshn aynı benim bebeğim bende çok yalnız hissediyorum kendimi doğduğu günden beri o eller hep açıkta olacak asla kundak yapamadık örtemiyoruz Bile sadece bacaklarını örtüyorum gece uykusunda
bir yere oturttuğumda ta da yatırdığımda hele ki altını Açacaksam kıyamet kopuyor asla bırakamıyorum hep kucağımda ve şu an 4 aylık 9 buçuk kilo gerçekten taşıyamıyorum ama şöyle söyleyebilirim 3 ayı geçtikten sonra sizi biraz anlamaya başladıktan sonra oyalamak biraz daha kolaylaşıyor yatırabildiğiniz oturtabildiğiniz zamanlar uzuyor ama gece uykuları maalesef çok geç hala gece 1 gibi zorla uyur saat başı uyanır sabaha kadar