Lilyaaa aslansmomm ya gerçekten mi nasil yapicam ya eski güleç kızımı istiyorum ben suan çok ağlak bişey olmuş
canselcalgn aslansmomm bizim çok şükür mama ve meme reddi olmadı ama bazen durduk yere ağlıyor ve kucak istiyo. Birde geceleri her saat uyaniyo uyumakta zorlanıyor 🙄
haavvvaaaa Melesss ya siz kaç âyliksiniz biz tam 4 olduk mama ile besleniyoruz ama hiç yemiyor biraz uykusunda yiyordu şimdi o da yok ne yapmam gerek var mi bir tavsiyeniz bir şey olacak diye korkuyorum yememektrn
Melesss haavvvaaaa 4 ay 21 günlüğüz. Bizde mamayla besleniyoruz. Şarkı söyleyerek yediriyorum canım yoksa bizimkide yemez. Bağıra bağıra şarkı söylüyorum tüm apartman bizi dinliyor mama yedirirken
Familyboy aslansmomm Allah kolaylık ve bol sabır versin zor bir ay resmen tüm huyların değiştiği ay ama çok uzun sürmüyor illa geçiyor canım merak etme çok normal bu anlattıklarının hepsi
aslansmomm Familyboy geçiceği günleri sabırsızla bekliyorum mesela şu an gece 4’ten beri uyanık uyumamak için direniyor hala yanımda çırpınıyor bende bayılmamak için zor duruyorum🥲
haavvvaaaa Mama ile besleyen anneler yardım 😐 Aydayız hiç mama yemek istemiyor uzun süre geçse dahi yetiremiyorum var mı başına gelen ne yapmam gerekir
shining_star Meme reddi yaşayan anneler bebeğiniz ile duşa girin çok işe yaradığını duydum hem sakinlesiyor rahatlıyor hemde emiyor Instagram’da ebe.tulinbulur diye bir ebe var takip edin mutlaka bu konuda çok iyi 🙂
Eminegokce07 aslansmomm kucağımda sallıyorum biraz sakinleşiyor uyku halinde emiyor yoksa gazı var gibi kendini geriye atıyor bekleyip bekleyip tekrar deniyorum 1 saati buluyor mama da veriyorum ikizlerim olduğu için. Emmiyor diye bazen yorulup mama veresim geliyor ama vicdanım el vermiyor
aslansmomm Eminegokce07 bende sağıp vermemek için sabretmeye çalışıyorum, Allah yardımcınız olsun iki bebeyle atak dönemi daha zordur yaa