aslansmomm Uykuyahasret bizimki epey zamandır var ve geçmiyor, kolyeyide deneyeceğim tesekkür ederim🙏🏼
Liyaninannesiiii aslansmomm bizi 4 ay zorlamadi da bu 5. Ay zorluyor saat başı uyanıyor huysuz mizmiz heralde bizim atakta bu😬
Lilyaaa aslansmomm benimde 4 ay atagina giris yapmış galiba dun gece 6 ya kadar uyanik surekli ağlayan mız mız uyumasi sadece 10 dakka olan bi bebek oldu ben 2 gunde dayanacak gibi degilim 1 ay sürse napıcam bilmiyorum
Deletedmom_49 aslansmomm of en zor atak. Neler cektimmmm 1.5 ay sürdü. Hep uykuluyken emzirdim. Siz de öyle yapin. İnatlasmayin..gecicek Allah’ın izniyle. Sakın biberon vs vermeyin
Suu123 aslansmomm 4. Ay atagundan sonra Duzene giriyorlar genelde benim öyle olmuştu. Çok rahat etmiştim bir dönem 😍 siz bir de 8. Aya doğru olan atağı görün 😂😂 su an yaşıyorum da iki haftayı geçti 🙈😁
aslansmomm Suu123 hahhaahha bitmiyor mu bu Allahın cezası ataklar😂😂 Aman bidaha cocuk mu tövbe dedirtti bu atak bana😂
Gkcylmaaz aslansmomm yemin ediyorum 4. Ay atağında geceleri her 45dk bir uyandı, artık kriz geçirmek üzereydim. 5. Aya girdik yavaş yavaş düzeliyor . 4. Aydan önce neredeyse kesintisiz gece uykuları vardı beslenmeye 1 ya da 2 kere kalkardı o kadar
aslansmomm Gkcylmaaz ayyy aynı işte benimkide öyle çoğu gece hiç uyanmaz bazende 1 kez beslenmeye uyanır max 15 dakka sonra uyurdu. Şu an 45 dk, saat başı falan uyanıyor benim daha 2-3 haftam var sanırım🥺
Lilyaaa aslansmomm ya gerçekten mi nasil yapicam ya eski güleç kızımı istiyorum ben suan çok ağlak bişey olmuş
Gkcylmaaz aslansmomm geçecek 🙏 ben çok sabırlı davrandım, içimde volkanlar parlıyordu ama 😅 sabredin en fazla 2-3 hafta sürüyor
Dimitrina_kovaceva aslansmomm 4 ay atağından bu yana sütümü sağarak veriyorum 😅 Allah yardımcın olsun canım
aslansmomm Dimitrina_kovaceva Hahahhah az önce sağdım bende uzuuun zamandan sonra öyle verdim. Çocuk ilk defa doydu mutlu oldu ya emmiyor doymuyor çıldırıcaktım