aslansmomm mama , meme , emzik , biberon ne varsa red ediyor benim oğlanda karanlıkta koridorda gezerek veriyorum şarkı söylüyorum işe yarıyor bir tık ama 9 kilo tek kolla tutup diğer kolla içirmeye çalışıyorum 😤 rahatlatıcı müzikler açın kısık sesle sakince bir tık daha uyutuyor en azından