Bebecikkk Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Birbirimizi en iyi yine biz anlarız herhalde :) Ben de sizin gibi hissediyorum. Anne olmak çok zor, hele de erkeklerin bu kadar çalışma hayatına hakimiyet kurduğu bir dünyada… Keşke devletimizin imkanları ve özeldeki çalışma koşulları çok daha iyi olup biraz daha kadınlar ve çocukları düşünülerek oluşturulabilseydi…. şu ekonomik koşullarda çalışmak çok büyük nimet. E öte yandan bize verilen hakları bile kullanırken resmen sancı çekiyoruz böyle müdür(müdire) ler sebebiyle. Hiçbir şeyi değiştiremeyince, alıştığımız şeyi yapıyoruz herhalde: kendimizi suçluyoruz. Sonra bizi suçlayan hemcinslerimiz çıkıyor bizden daha iyi ana olduklarının altını çiziyorlar ifadeleriyle. Üzücü bir durum gerçekten. O yüzden böyle üzülen annelerimizi gördükçe ben de duygularımızın aynı olduğunu söyleme ihtiyacı hissediyorum. Bir şeyleri şu an için değiştiremesek de sarılabiliriz, biraz olsun hafifleriz hiç değilse 🎈🤗