2 ay 15 günlük iken çalışmaya başladım , bebeğim sadece emiyordu biborana da alışık değildi , bı kaç gün çok zorlandi çok ağladı sesini duydukca bende oturdum ağladım elim kolum bağlanmıştı ne yapacağımı şaşırmıştım ama bı şekilde alışmak zorundaydı , ne yazık ki sağlık çalışaniyim izin hakkım bitmişti ücretsiz izin hakkım vardı bı 6 ay daha ama maddi durumlarimizdan ötürü başlamak mecburiyetinde kaldım , tek avantajım kızıma annemin bakması , 2 ay yarı zamanlı çalışıyorum daha sonra nöbete devam edeceğim , inanın zor oluyor ama alışıyorsunuz rabbim herkesin yardımcısı olsun 😔