Ben de kamuda öğretmenim. 2.5 aylıktı başladığım da. Okulum ikili öğretim idare süt izniniz yok zaten yarım gün dedi en azından rica ettim sabahlarımi doldurdum ki bebeğim uyurken okula gidip geleyim diye. Başlarda çok üzüldüm herkes aaaa çok ufak deyince gözlerim doluyordu ama çalışmam lazım geçinemeyiz yoksa. Bu arada biz de ailerlerden uzaktayiz eşimle dönüşümlü bakıyoruz. Size tavsiyem evde olduğunuz zamanda onunla bol bol vakit geçirin o kadar iyi geliyor ki. Zamanla oturuyor bir düzen.