Sda16 Neseli5 terleyincede bebeklerin cildi soğuk oluyor. Dönmediği zamanlarda eğer üşüdüğünü düşünürsem yada ben üşürsem bacaklarina müslin örtüyordum.
Mlkrsln Neseli5 sadece yarım kol atlet giydiriyorum çok sıcağı sevmiyor oğlum o yüzden kat kat giydirmem hiç ☺️
Sda16 Neseli5 e bebeğin sitesinde aldığın tulumun açıklaması yazıyor orda kac derecede ne giydirilmeli. Am biz anneler usucek korkusu ile 🙄 Sırtına göğsüne bak soğuk değilse sıkıntı olmaZ heralde
Sleepwalker Neseli5 Evin derecesini gore degisir evim bazen sicak olunca atlet giydiriyorum soguksa icine gecelik giydirip oyle yatiriyorum
Yade012 Neseli5 bende 1.5 tog almıştım odasının derecesi 23 derece oluyor ilk aldığımda yarım kollu zibinla giydirdim baktim bacaklari serin uyandı sonra içine alt üst pijama giydirdim öyle tulum giydirdim vücudu normal sıcaklıkta kalktı terlemedide.
Gmznr2909 Neseli5 bende aynı şekilde yapıyorum ev çok sıcak değil sonuçta o tutumlar güzel tutuyor ben bir sıkıntı yaşamadım ce benim oğlum sıcağı hoc sevmez hemen terler isilik olur ben cozumi tulumda buldum
Gmznr2909 Neseli5 üşürse ağlar zaten ama internette okumuştum koltuk altı belirli bir derece ise üşümüyormuş yanıltmak da istemem öne bir bak istersen