Neseli5 bu durum çocuga göre değişiyor bence. Siz kendi çocugunuzu 1-2 gece takip edip ona göre karar verin. Bazı çocuk sıcağa gelemez hemen terler bazısı üşür. Kızıma 2.5 tog 23 derecede içine kolsuz atlet ve incecik alt pijamayla tam geliyor mesela. Bazı çocuk bunda terler. Başlarda giydirmedim içine sadece askılı atlet giydirdim bacak soğuk sırt soğuk buluyordum. Şimdi terlemiyor da üşümüyor da. Ama tog değerini de içine giydirdiğimi de deneye yanıla buldum. Mesela uyuturken terlediği için tulumun üstünü giydirmiyorum, daldıktan bi süre sonra kolları geçiriyorum. Bazen baştan sırtına mendil koyuyorum uyuduktan belli süre sonra çıkartıyorum. Çünkü ilk 1-2 saat terliyor sonra da o ter soğuyor daha beter oluyor vs vs. Hep deneme yanılma. Benimkisi 2,5 yaşında bu arada