Neseli5 Ben 1.8 almıştım lc waikikiden 21-23 derece de kısa zıbın uzun zıbın üstüne en incesinden ayaksız bir tulum giydirip uyku tulumunu giydiriyorum. Bazıları bu derecelerde daha az giydiriyor bende denedim ama geve kontrol ettiğim de kızımın göğsü soğuktu o yüzden giydiriyorum. Yani çocuğuma göre hareket ediyorum. Kimi cocuk bunalabilir benim giydirdiğim şekil de ama kızım gayet rahat uyuyor terlemiyor da , alıştırma meselesi büyük ihtimalle