ala_lkogl evet bebegin uyumamasi zor... yorucu.. hele ki kucak yada sallamayla uyuyanlar. Aglatmaya bende hic dayanamiyorum. Aglatmam. Alirim kucagima.. bana kalirsa alabildiginiz kadar alin kucaginiza.. gogsunuze.. zaten buyuduklerinde istesende gellmiyorlar. Ben her saniyenin tadini cikarmaya calisiyorum. Bebegim kendi kendine uyuyor onun ritmini takip ettim ben, ama agladigi zaman kucagima aldim kucagimda uyuttum. Kim ne derse desin, guven bagi olusturmak icin aglatmaya karsiyim. Ozel egitimciyim ve VOS diye adlandirdigimiz cocuklarla calismisligim var. VOS= verontrustende opvoedingssituatie, yani rahatsiz edici ortamda buyuyen cocuklar (aile kavgalari, eroin bagimlisi anne baba, terk edilmis cocuklar, anne tarafindan hic sevgi gormemis cocuklar vs vs...) bunlari gordulce yavruma daha cok baglaniyorum. Evladimin bana SIMDI ihtiyaci var. Agliyorsa BENI istedigi icin agliyordur. Ve bu istegini karsilikSiz birakamam. 💜 (genel konustum 🥰)