Haticekkbkr 4 aylikken kundak ve enzimle başladım.buyudu kundagini açtı emzik istemedi 7 aylıkken de kundaksiz emziksiz verdim uyku eğitimi.olmaz demeyin benim oglum erken doğdu yani 4aylikken 1.5 ay erken doğdu 2.5 tu aslında düzeltilmiş.7aylikken de 5.5 oluyor işte.