ala_lkogl 6 aylıkken sallamayı bıraktım, 10 aylık olmak üzere bıraktığım günden beri bi kere bile sallamadım, misafirliğe gitmek eziyetti, bir odaya kapanıp çocuk sallıyordum, hele geceleri 💆🏻♀️
Nasıl yaptığıma gelecek olursak destek almadım, doktoruma bir gün söyledim dayanamıyorum uyumuyor sallıyorum sabahlara kadar diye, dediği ilk şey “ağlat” oldu. Şimdiden bunaldıysan 1-2 yasına geldiğinde napcaksın dedi, dinledim, 2-3 gün zor geçti, cok ağladı. Ama unuttu :) bazı anneler dayanamam diyor dayanamazsanız gerçekten cok zor :) dayandım ve başardım, iyi ki diyorum :) beşiğine koyduğum an kapar gözünü uyur, ve nereye gidersek gidelim böyle 🦋