AsEc
Sana şöyle anlatayım doğum yaptım. İkk 15 gün hiç uyanmadı sürekli uyuyordu emmek için zorla uyandırıyorduk sonra doktor gittik. Böbrek genişlemesi var enfeksiyon oluşmuş dediler. 11 gün boyunca yoğun bakımda yattı sonra antibiyotik tedavisi başlandı dediler 1 yaşına kadar kullanacaksınız ve çocuk nefrolojisine gittik ayda bir kere gittik enfeksiyon var mı yok mu diye bakıyorlar. Eşimin işi nedeniyle van daydık p ara ve bir türlü tedaviye başlamadılar sürekli aynı şeyleri yapıyorlardı. Sonra memlekete gittik orada nefroloji profesörü gördü renkli ultrasona girdi iki kere damardan ilaç verip. 1 hafta sonra sonuçlar çıktı profesör genetik 1 yaşında geçer dedi gerçekten de öyle oldu. Geçti çok şükür şimdi 3 yaşında. Ve sizde hemen iyi bir doktor bulmanız lazım ki ne kadar büyüyor idrarın da geri kaçırma var mı bilmeniz lazım.