AsEc merhaba benim kızımada anne karnında teşhis kondu doğduktan sonra muayene edildi usg falan çektirdik şükür çıkmadı ama doktor çıksada 1 yaşa kadar geçen bir durum yeni dopanladın çoğunda oluyor kız bebeklerde çok tehlikeli bir durum değil demişti. Özellikle erkek bebeklerde çok sık rastlanıyormuş. Geçici bir durumdur inşallah kendiliğinden düzelir belki.