Neden bu kadar korktunuz acaba doktor mu korkuttu ? Benim oğlumda da var ve ben anne karnında öğrendim. Doktorum erkek bebeklerde genelde olur ama sıkıntı yapılacak birşey değil unut demişti. Doğumdan sonra birini 10mm diğeri 6mm ölçüldü daha sonra sünnet falan ettirdik biri tamamen kapanmıştı diğeri da 5mm olmuştu sanırım. Doktorumuz 10mm sonrası sıkıntı olur ki o da şükür tedavisi olan birşey. Kusması ile nasıl bir alaka var ben onu anlayamadım. Benim oğlum da çok kusuyor ve reflü dedi doktorumuz ?