Mucizemmmmm Doğru valla çok çalışıyorlar ama değerleri it gibi. Bu seçim zamanı polisler çalıştı o kadar secim günü diyim. Gitmişler tsk bünyesinde ki çalışanlara para vermişler. Onlar mi çalıştı secim günü ayakta beklediler.. Neyse bizimkilerde itiraz etmişti de öyle yatırdılar polislerede.. Bu kadar darbeyi askerler yaptı yine her şey onlara yapılıyor. Bizim doğru düzgün lojmanımiz bile yok adamların site gibi içinde havuzu vs bile var lojmanlarının..