Ben asker kızıyım eşim polis..cocuklugum lojmanlarda gecti doguyu da gördüm batıyı da😊 askeriyenin koşulları o kadar rahat o kadar iyiydi ki hala faydalanıyorum🤗
bi kere lojmanları cok güzel içinde hersey var kuaföründen tutun internet cafesi sineması kurslar hersey var keşke polislerin de öyle olsa 🙄 o yüzden biz dogudayken cok rahat etmiştik lojmandan dısarı cıkmazdık çünkü ihtiyacımız olan hersey elimizin altındaydı...yine en güzel kamp tatil yerleri askeriyede...onlara da cok gittim polislerde o da yok galiba,? Bide oyak vardı şimdi var mı bilmiyorum babamın maaşından her ay bi miktar kesiliyodu en son emekli olunca biriken parayı da emekli parasını da beraber aldı baya birikmişti..,eşime diyorum keşke bunlar sizde de olsa o kadar yogun calısıyosunuz hiçbi hak yok😡