Lulemom biz de çok doktor gezdik hem hamilelikte hem doğum sonrası. Bi kadın doğumcu haşimato hastasıyım diye düşer zaten bu bebek demişti bana düşün yani. Hem de hiçbir şikayetim olmamasına rağmen. Doğumdan sonra da çok doktor gezdim. Birisi içimize sindi 450 liraydı, 550 lira oldu muayenesi. Ama derdimi dinleyen, telefonda bile teşhis koyabilen bi doktor olduğu için mecbur devam ediyoruz