Lulemom Noname21 adanada yok o hastane. Acıbademde doğum yaptım. Ordaki çocuk doktoru iyiydi ama 500₺ ydi muayene. 3 kez falan götürdük ama fazla geldi
Lulemom Mommysharkdoodoodoodoo aynen onları da anlıyorum ama bi dinleseler öyle biri olmadığımı anlicaklar 😄
Dr_sertralin Mommysharkdoodoodoodoo evet çok haklısınız çalışma saatleri çok yorucu kendini doktordan bilgili sanan insanlar geliyor sürekli soru sorma değilde emir vererek konuşma sergiliyor zor gerçekten tabi çok iyi yaklaşan hastaya egosu tavan doktorlarda var ama geneli genelde yorgun bitkin
Mommysharkdoodoodoodoo Dr_sertralin ben mesela süper bir hastayım 😁 öyle ki en geçimsiz denen doktorla bile çok çok iyi anlaştığım olur altından girer üstünden çıkar aile dostu olurum öyle de bi sevdiririm kendimi hahaha
luciferrr Lulemom okudukları o okula yazdı gerçekten çok sinir bozucular bizde çok gittik kabızlık sorunu yüzünden çocuğun yüzüne bakıp aç diyen doktor oldu bu sefer özele gidicz bakalım nolck
RainOverMe Hep devlete gittim, böyle bir şeyle karşılaşmadım, paranızla rezillik çekmişsiniz. Şimdi bizimki tayin istedi kara kara düşünüyorum gittiğim yerde nasıl olacak diye🤯
Minikbebe Lulemom google a bakip kendine teshis koyan hasta cok. doktorlar da bundan bikmis ama ozel hastanede bile boyle konusan doktora bi daha gitmem Bosverin baska doktor bakin
Minikbebe Ama ulkemizin cok ciddi bir sorunu var saglik sistmemi cokuyor iyi doktorlar kaciyor bize kotu doktorlar kaldi
RainOverMe Lulemom sansıma 2-3 dr a denk geldım hepsı de cok ıyıydı. Hatta biri baş hekim diye biliyorum. Gec cıkacak hormon testlerını acılden gösterıyorum hemen cıksın dıye dedı ve dedıgı gıbı de oldu sagolsun aşılarının tutup tutmadıgına kadar bilgi verdi
Lulemom Bidam tamamlayıcı yaptırcaktık. Onu da acıbadem kabul etmiyomuş. Genel sağlık sigoratası olmalıymış. Onu yaptıralım dedik ama yine pahalıya geliyodu 8-10 bin ücret çıkardılar
ZMK Lulemom bir sürü doktor gezdim bi tane ilgili doktora denk geldim oda memlekette olduğu için gidemiyoruz makat çatlağı problemiyle gittim biri de bakmadı bi yön para bayılıyoruz bide
Mariposa Lulemom ben doktoruma çok soru soruyorum hatta unutuyorum bazen eve gidince hemen mesaj atıyorum cevap vermezse arıyorum , sağolsun her sorumu sabırla cevaplıyor 🙂