momma bizimkide gizem hanımdı. Bi kontrol de gizem hanım izinliydi deniz hanım bakmıştı. Oda iyiydi memnunduk da işte malum 🤷♀️ Ama 360 da çok ya. Benim doğum doktorum selda öztürk diye bi doktor önerdi. Acıbademden ayrılmış oda. Klinik açmış. Yazın acıbadem 400₺ydi. Selda hanım 350₺ ydi. 350 verdikten sonra 50 daha verir acıbademe gideriz demiştik 😄 en son güzelyalıda rıza yılmaza gittim. O da iyiydi. Fena değil. En azından anlatıyor bişeler.