Yica betulbayar32 doğru doğru unutmuşum onu poztifi olsa çıkardı 😂 Allah isteyene versunde zor yani 😅
Selinsak betulbayar32 18 ay. Oldum adet kırkım çıktıktan sonra o a ilaçla 😀 doktor aktif emiyorsa normal demişti bana . Memeyi kestikten sonra ilaç kullandım öyle oldum
Wanderlust betulbayar32 sut korumasi diye birsey yok adet gormeseniz dahi hamile kalabilirsiniz ona guvenmeyin asla. 1 yila kadar da duzensiz olabilir bir ay olup 2 ay olmamak vs hepsi normal
Ayse31-47 Wanderlust evet benim arkadaşım bebeği 3 aylıkken hamile kaldı adet görmeyende hamile kalabiliyor
Ayse31-47 4 ay oldu doğum yapalı adet olmadım henüz ama herkes normal diyor 1 seneyi bile bulan varmış
Wanderlust betulbayar32 daha erken 1 yila kadar olmamak normal ben 11.ayda oldum mesela oncesinde hic lekelenme vs dahi olmadim
11Hilal11 betulbayar32 emzieiyorsaniz 6. Aya kadar adet gormemeniz normal ben emzirmedigim halde sizin gibi 40 im cikinca hastalanıp sonra 4. Aya kadar adet gormedim doktoe normal demisti bana
betulbayar32 11Hilal11 yaa ne güzel bende üç aylık iğne vurulcam o yüzden adet olunca daha etkilyimiş ondan bekledim öyle
Zeliff betulbayar32 bekle bakalım. Emzirirken insan böyle kalp krizlik olaylar yaşayabiliyor hamile kalırsam diye😅
betulbayar32 Zeliff ayy çok tatlısınız enerjinize hayran kaldım 😂vallahi oğluma diyorum sana kardeş gelecek bu gidişle
Ksedakaya betulbayar32 8aylık olduk. Daha yeni regl oldum. 1 yıla kadar bekleyin diyorlar bende çok araştırdım tedirgin oldum ama normalmiş.
betulbayar32 Ksedakaya ben iğne vurulcam adet olunca daha etkilyimiş o yüzden bekledim de olmadım oda ilk ay oldum dedim diğer aylarda gelir ozman gelmedi