betulbayar32 Evet Kızlar kırkım çıktıktan sonra adet gördüm 6 gün boyunca sonra bu ay bitecek ve hala adet görmedim kan testide verdim negatif normal mi ne zaman düzene girer emziriyorum süt mü koruyor acaba ?
Zeliff betulbayar32 ben doğumdan 6 ay sonra adet oldum. Sizin kırktan sonra olmuş ama düzensiz oluyor emzirmeden dolayı. Aman süt korur diye korunmamazlik yapmayın kuzenim bebesi 3 aylıkken hamile kaldı
oglumubeklerken kemalim_yapmazz aynı şekilde benim de. Benim bir iki gün kahverengi akıntı geldi normal mi acaba
BurcuTpt kemalim_yapmazz regl gec olması daha iyi her bireyde bu durum değişkenlik gösteriyor regl olmanız ardından sütte biraz azalma da oluyor .
betulbayar32 Zeliff korunuyorum adet göremeyince acaba dedim kan testi verdim negatif çıktı adet görmek istiyorum 3 aylık iğne vurulcam ama oda adetliyken oluyormuş daha etkili
Zeliff betulbayar32 bekle bakalım. Emzirirken insan böyle kalp krizlik olaylar yaşayabiliyor hamile kalırsam diye😅
kemalim_yapmazz oglumubeklerken bilmiyroum ki daha adet görmedim ağrisi sancılı adetmi olck onu da bilmiyorum inşlah ağrisiz adet görrüürm
Tuti29 Ben de 40dan sonra adet oldum kızım 5,5 aylık hala adet olamadım ya insan tereddütte kalıyor hamile miyim diye
benaslindayohum betulbayar32 ben 40imdan sonra 6 ay gormedim 6. Ayda gormemde bence sutum kesildiği içindi 😊 yoksa bende daha görmezdim
benaslindayohum betulbayar32 sagiyordum ameliyt olmam gerekiyor diye sagmayi birakmak zorunda kaldim ☹ 2 gunde de cekildi hemen eve gelince sagdim ama yemyesil 30 cc gelmişti korktum vermedim sagmadim da bi daha
Denizzz88 betulbayar32 ben doğumdan 8 ay sonra oldum adet. Değişiyor herkesin bazısı 1 yıl sonra bile olabiliyormuş