betulbayar32 eşim korunuyor. Hiç korkmuyorum niyeyse anlamadım . Bir de hem emzirip hem regli olmadiysaniz hamile kalma ihtimaliniz çok çok düşük. Ama emzirip regli olduysaniz ihtimal daha çok artıyor. Herhalde onun rahatlığı var. Bir de bir buçuk yıl yine eşim korundu ve çocuğumuz olmadı istedik oldu. Yani eşimin korunabildigine eminim diyelim . Gerisi Allah’a kaldı artık 😌