Şöyle diyeyim bende aşı olmadım, ki aşı bir zorunluluk da değil kendi kararlarımız doğrultusunda olur veyahutta olmayız. Bende covidi bir ay önce falan ilk kez geçirdim boğaz ağrısı ve biraz sırt ağrısı oldu bende çok şükür ki hafif atlattım. Bünyeden bünyeye değişiyor zannımca çünkü ailede başka covid olup ağır geçiren 2 doz aşılı tanıdıklarım da var. Yani her şeyi aşıya dayatmak yanlış, ben ecel geldiyse hiçbir şeyin korumadigini düşünüyorum.