_aysun_ hiç korkmayın grip gibi zaten ben daha önce daha ağır gripler geçiren biriyim :) bi tarif vereyim öksürüğe dönmeden atlatın . Zencefili soy küp küp doğra limon kip küpü bir çubuk tarçın bunları küçük kavanoza içine bal dök dolaba koy 1gece ağzı kapalı beklesin şurup gib oluyor sabah öğle akşam iç çok iyi geliyor :) çocuğunuz 1yas üstüyse ona da doktor önerisi ile newwt Afrika sardunyası şurubu kullandık bağışıklık güçlendirici oda 2 günateşle attı😻