Aşı karşıtı değilim ama emzirdiğim için yeterli kaynak olmadığından aşı olmadım☺️ 1ay önce kovid geçirdik ailecek ilk ben oldum ilk gün gerçekten çok ağırdı. Vücut ağrım vs kendime gelmem saatler buldu ertesi gün oğlum ateşlendi ondan sonra ben topladım annelik işte kendini yoksayıyorsun sonra eşim oldu o asılı idi sadece üşüme ateş oldu onda kayınvalidemler le temas etmiştik onlar da asılı 3doz olmalarına rağmen ağır geçmese de 1hafta sürdü onların biz 3günde topladık 🙂 yani demem o ki ne kadar korkarsanız o kadar kötü olursunuz bağışıklık morele bağlıdır birazda .. ben hep zaten birgün yakalanacaktık Buda geçecek grip gibi baktım hiç morel bozmadım 3gün içimde normale döndük tad koku kaybımız dahi olmadı :) geçmiş olsun