_aysun_ 3 doz biontrchliyken gecirdik yaklasik 20 gun once kadar. Eger calismiyor olsaydim test yaptirmazdim o sekilde asiri kolay atlattim hatta tum evi kaldirip sildim supurdum vs. Ben pozitif cikmasaydim esimde suphelenip gidip test yaptirmazdi hele esimde gr bisey yoktu sadece 1 aksam 1 kez sitmalandi 1 aksam atesi cikti 38.5 a o kadar. Ben hafif burun akintisi 1 kez sitmalanma okadar. Benim notmalde grip oldugum zaman yataga yatirir bunda ay griptense boyle covid olmayi tercih ediyorum dedim esime hatta. Babamla kardesimde henuz 3.cu doar cikmamisken 2 do, biontechliyken gecirdiler onlarda cok rahat atlattilar gribi babamda normalde zor atlatir bunda bisey olmadi hatta kardesjm ustune 3 ay sonra 1 kez daha gecirdi 3.cu dozu olamadan ilkine gore daha da iyidi 😃 biz anmemlere gidicez diye cocuk var diye gidip test yaptirayim demis bogazi acidigi icin 1 kez oyle ogrenmisti 2.ci covidini😃
buarada cok cok gecmis olsun umarim kolay atlatirsiniz ama asi ihmale gelmiyor malesef bence asilarin gercekten hafif septomlarla atlatilmasina ise yariyor cunku kendimi biliyorum ben annem esim hep ben grip oldugumda hastaneye gotururlerdi o derece yikilirdim sukur bunda hic birsey olmadj