unkurabiyesii emeklettim ne yaaa, bide yalan yanlış söylüyorsunuz burda. Emeklemek istemeyen bi bebeği ne yaparsanız yapın emekletemezsiniz! Zaten arkadan ittirmek falan bunlar hiç tavsiye edilmiyor, zararlı. Lütfen yaptığınız her yanlış şeyi doğru bişeymiş gibi diğer annelere de önermeyin. Sizinki emeklemiş çünkü zaten emekleyecekmiş, siz emekletmediniz yani 🤦 emeklemeden yürümesi sağlıksız ne demek ya, şimdi burda bebeği emekleden yürüyen o kadar anne varki, ne yapsın şimdi onlar? Oturup kafayamı taksınlar aceba bebeğimde bi sorunmu var diye? Yapmayın lütfen ya herşeyin en iyisini en doğrusunu biliyormuşsunuz gibi yapmayın.