unkurabiyesii ay Allah razı olsun sizden yemin ederim kotu bı niyetim yoktu kadın sorduğu için söyledim belki postuma bakarsınız orda bile bu duygu çok güzel birşeymis bekleyen annelere dua edicem diye şeyler yazmıştım, destek olmak için bebeklere yardımcı olcak şeyler söylemiştim ne kadını üzmek nede fesatca birşey yapmak istedim