Egeberk keşke sizde gülseniz biraz. Bu platformda %99 u anne olan bir kesim var kim niye nazar değdirsin sizin bebeğinize bi tek sizde mi var Allasen. Güldük tebessüm ettik şakalaştık karşılığı bu olmamalıydı. Sizin içiniz fesatmış demek ki kötü bakan kötü görür daha da birsey demiyorum. Ben olsam sizin yerinizde kendimle eğlenirdim gayette sevimliydiniz. Ön yargınızı kırın lütfen sevgiyle kalın.