Ardenege38 canım benim çok gecmıs olsun ben 12:30 gibi ateş düşürücü calpol ve Parol verdim hani uyanmazsam falan ateşi çıkar diye korktum . Gece 12:30 a kadar zaten hep takip ettim . İnce bir kundak yaptım cunku hareket ettıkce kol ve bacakları acıyormuş o yüzden üstüne de ince bir battaniye attım cok şükür ateşlenmedi 5 e kadar uyudu sonra mama verdim tekrar uyudu . Merak etme insallah ateş falan olmaz üstünü çok örtmemeye çalış ama üşümesin de 🥰❤️